fredag, september 11

Jeg skjønner ingen ting. (dag 4)

Etter å ha rotet rundt på flyplassen i Dehli i snart en time, har jeg endelig innsett at bagasjen min nok er tapt for alltid. Alt jeg har er det som befinner seg i ryggsekken - og det er ikke mye.
Jeg har slått meg ned på en knalloransje stol, og lurer på om jeg bare skal gi opp hele greia. Dette er jo en internasjonal flyplass, men det er fullstendig umulig å få tak i noen som snakker engelsk! Det vil si, jeg støtte på en amerikansk småbarnsfamilie, men de virket like fortapte som meg.
Se så fine, oransje stoler!
Jeg kan jo overnatte på flyplassen, og ta et fly til Japan allerede i morgen. Det vil jo selvsagt gi meg mer tid til å utforske før jeg drar på intervjuet, men jeg hadde virkelig gledet meg til India!
Problemene mine er som følgende:
- Jeg har mistet bagasjen min. Jeg finner den ihvertfall ikke
- Det er ingen som snakker engelsk her, så jeg kommer meg heller ikke ut.
- Jeg måtte være på plass på hotellet innen 22:00 for å skjekke inn. Nå er den 01:37.
Alt ser ganske mørkt ut. Det at jeg har vært ute og reist i en hel dag gjør nok ikke ting bedre. jeg håper jeg ser ting klarere etter litt søvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar