onsdag, september 16

Jobbintervju. (dag 10)

Det å troppe opp en halvtime for tidlig til et jobbintervju er kanskje ikke det smarteste jeg har gjort på denne turen. Spesielt med tanke på at han før meg brukte en halvtime ut i min tid! Så når jeg endelig kom meg inn, var jeg en eneste stor ball med nerver. Japansken min må ha hørtes helt forferdelig ut også.

Jeg har kanskje ikke sagt hvilken jobb jeg har søkt på! Jeg søkte på stilling som daglig leder på en nokså stor skobutikk bare noen hundre meter unna leiligheten min. Jeg må jo ha en inntekt mens jeg går på auditions på jakt etter noen skuespillerjobb.

Etter intervjuet, gikk jeg på en kafè og drakk kakao. Og deretter en liten shoppingrunde! Jeg har jo så lite klær og sko, og planen er jo å bo her resten av livet. Så nå har jeg 4 par nye sko, 2 nyew kjoler, en ny bukse og fire nye topper. Det ble litt overskudd på reisekassen, nemmelig.
Et par av skoene jeg kjøpte i dag.

1 kommentar: