torsdag, september 10

Legeskjekk og lykkelige gjensyn. (dag 2)

Timen til legen gikk... greit. Det var en eldgammel fyr med tykt, bustete skjegg, og jeg hadde kroppen spent gjenom hele timen, men jeg overlevde. Men jeg er stiv i hele kroppen. Dette er jo en fantastisk måte å starte ferien på. Men alt er bra! Jeg er frisk som en fisk - heldigvis.
Alle bekymringer forsvant vel idet jeg så Annas fjes igjen. Det ble kjærlige klemmer og lykkelige ord. Jeg hadde nok ikke innsett hvor mye jeg hadde savnet henne før jeg så fjeset hennes igjen.
Vi gikk på en cafè, og Anna forklarte hva som sto, og bestilte på flytende russisk. Det hørtes ihvertfall slik ut på meg, men så skal ikke jeg skryte på meg å være noen kløpper i russisk. Teen her smaker litt rart, og veldig godt. Som ny tedrikker synes jeg jo at det meste smaker litt rart første gangen.

Se så fint teservise de hadde! Jeg må innrømme at jeg ikke fikk med meg hva slags te det egentlig var.

Etterpå gikk vi på tivoli. Det var et stort pariserhjul der, og jeg trosset all min høydeskrekk og tok det! Det var uvær i dag også, men det gjorde ingen ting. Jeg fikk dessuten se universitetet der Anna går! Det var dritstort, jeg syntes det var vanskelig å skjønne bare hvor hovedinngangen var.
I kveld skal jeg videre til India. Det ble bare en kort tur til Minsk, men jeg har bare noen dager til jeg skal på jobbintervjuet i Japan, og jeg har lyst til å oppleve mest mulig.

Men nå må jeg nesten pakke! Jeg håper jeg ikke fikk lus av sengen i natt. Hade!

1 kommentar:

  1. Lusen tror jeg bare smitter om du bruker samme putetrekk som noen andre. Husk å pakk med deg alt da!

    SvarSlett