tirsdag, september 15

Dette gjorde jeg da jeg ankom Tokyo. (dag 9)

Jeg var i lykkerus i det forrige innlegget. Dette er hva jeg har gjort, og hva det er som har fått meg til å bare elske denne byen:

Med en gang jeg kom hit, gikk jeg til leiligheten min. Jeg snakket ikke med noen, jeg bare gikk rett dit. Det er en ganske liten sak - et hovedrom, med både gang, stue og kjøkken i ett, et soverom og et ganske stort bad, MED BADEKAR!

Jeg startet med å pakke ut. Det er ikke særlig mye bagasje jeg har med meg, men det ville vært enda mindre om jeg hadde mistet tingene mine i India. Noe jeg heldigvis ikke gjorde. Det er god skapplass, plass til alle skoene jeg skal kjøpe i morgen.

Etterpå gikk jeg til en sushiresturant. Jeg har aldri vært noe særlig glad i sushi, og i dag var intet unntak. Men det var gøy likevel, det var ikke en slik typisk turistfelle, bare med og lokalbefolkningen.

Og nå er jeg her. Jeg skal ta en tidlig kveld, slik at jeg er opplagt til intervjuet i morgen. Jeg både gleder meg veldig mye, og er livredd. Forhåpentligvis går det bra.

1 kommentar:

  1. Dette er utrolig bra (Y) jeg liker hvordan du har brukt ordene i riktig sammenheng (Y) utrolig bra ragnhild

    SvarSlett