søndag, september 13

Ting begynner å falle på plass. (dag 5)

Etter en kort, men god søvn på flyplassen har jeg fått motet tilbake. Det at en hyggelig, engelsktalende mann kom med bagasjen min og spurte om jeg var den jeg er, hjalp selvsagt på humøret. Så nå har jeg satt meg på et tog, og er på vei ut i landsbygda!

Jeg tror dette blir den mest spennende delen av turen. Dehli var ute av syne for flere timer siden. For å være helt ærlig, aner jeg ikke hvor dette toget er på vei hen. Men det er jo også hele meningen.

Omkring meg er det egentlig ganske rolig. Jeg fikk en bilett på første klasse til gi bort pris - dette er vel ikke den største turistfella i byen. Det er egentlig ikke så mye mer å si. Det er deilig å bare sitte og slappe av, og se landskapet fyke forbi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar